Over VOS Online Marketing Advies
Wie zit er achter de oprichting van Vos Online Marketing Advies? Hier vind je meer informatie over de oprichting en drijfveren van Annelies Vos, eigenaresse van Vos Online Marketing Advies.
Mijn naam is Annelies Vos, eigenaresse van Vos Online Marketing Advies en ik kijk ernaar uit om je te helpen je website te optimaliseren zodat je meer bezoekers krijgt.
Omdat de wereld snel verandert en het niet haalbaar is om overal goed in te zijn, streef ik ernaar dat ieder zijn passie kan blijven uitvoeren. Een bakker moet brood bakken en een online marketing specialist helpt je om een website optimaal vindbaar te maken. Zo kan iedereen maximaal in zijn flow zijn en hoef je geen alleskunner te zijn. Zo kan ieder efficiƫnt werken. Mijn drive zit in mensen helpen, het is vandaag de dag ondoenlijk om alle expertise zelf te bezitten. Ik zie het als mijn missie om je organisatie te ondersteunen in groei voor je merk en website.
Over mij, Annelies
Vrolijk en enthousiast, met een groot hart voor mens en dier. Sinds 2016 ben ik moeder en inmiddels heb ik met mijn man een gezin van drie kinderen en twee katten. Ik ben opgevoed op een boerderij waar ik heb leren aanpakken en mijn liefde voor dieren is begonnen. Vanaf 2014 heb ik 7 jaar heb als online marketeer voor de dierenwinkel van bol.com gewerkt. Daar was een jaarlijkse groei van 40% normaal. Sinds 2020 heb ik besloten dat flexibeler werken beter bij mij past met mijn gezin. Mijn liefde voor dieren blijft, net als mijn liefde voor online marketing. Verder word ik erg blij van data, omdat het duidelijkheid en informatie geeft, dit heeft vast te maken met mijn soms ongezonde prestatiedrang.
Onderzoek
creatief
samenwerken
resultaat
Duidelijk
Tevreden klanten
Wat kan Vos Online Marketing concreet voor je organisatie betekenen?
Je voorzien in Online Marketing Advies. Hierbij staan je wensen centraal en met maatwerk zal een gepaste oplossing worden geleverd.
In het toepassen van een oplossing kun je bij ons alle kanten op. Mocht je alleen willen weten hoe goed je vindbaar bent voor belangrijke zoekwoorden voor je branche, dan kan een Zoekwoorden Onderzoek al veel voor je betekenen. Wil je weten of je website goed is opgebouwd? Denk bijvoorbeeld aan hoe je zoekbalk en navigatie zijn ingedeeld en of daar de juiste woorden voor zijn gekozen. Dan kun je kiezen voor het Klantreis advies. Wil je advies of hulp bij het optimaliseren van je content? Dan is de dienst Content Strategie iets voor je bedrijf. Wil je, je team bij laten scholen op online marketing dan heb ik een mooie Training Online Marketing.
We houden van inzicht door gebruik van data. Google heeft enkele diensten, waarvan de meeste gratis, die hierin ondersteunen. Ik kan deze diensten aan je website koppelen en optimaliseren.
Weet je niet waar je moet beginnen? Neem vrijblijvend contact op via Plan Afspraak en dan bespreken we samen waar behoefte aan is.
Samenwerkingen
Bij de meeste opdrachten werk ik samen met design bureaus en website ontwikkelaars en ik heb bepaalde software aangeschaft. Zo werk ik voor SEO met de uitgebreide Umbrellum software. Deze software houdt bij wat je Google-posities zijn over een bepaalde tijd, fijn bij de evaluatie. En werk ik o.a. met Trello en Canva voor marketing kalenders.
Ook zijn er fijne samenwerkingen met webdevelopers:
- RBee (website ontwikkeling en design)
- Beeldfanaat (website en content ontwikkeling in beeld).
- Boostcreators (design en website ontwikkeling)
- Top-webdesign (maken snelle websites)
Ook heb ik een breed netwerk met andere Freelance online marketeers. Alleen ga je sneller, samen kom je verder.